HikerZ este o marcă al SC GOLDILOCK SOLUTIONS SRL, persoană juridică de naționalitate română, având sediul social în Oradea, Str. Sovata 60, având număr de ordine în registrul comerțului J5/1862/13.10.2020 și cod unic de înregistrare 43176974, denumit în continuare Furnizorul.
Definiții și termeni
- Vânzător/Furnizor: HikerZ – Societatea comercială GOLDILOCK SOLUTIONS S.R.L.
- Utilizator – orice persoană fizică sau juridică care accesează, în orice mod magazinul online Hikerz.
- Magazin Online: – Website-ul accesat de utilizator: www.hikerz.ro
- Cumpărator/Consumator: persoana, firma, compania sau o altă entitate juridica care lansează o comandă pe site-ul www.hikerz.ro
- Produse și servicii: orice proiect la cheie, bun, material si/sau parte a acestora sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile menționate în Comanda sau privitoare în alt mod la acestea care urmează a fi furnizate de către Vânzător, Cumpărătorului.
- Comanda: solicitarea transmisă de către Cumpărător, prin parcurgerea etapelor tehnice necesare, în vederea achiziționării de Produse și/sau Servicii comercializate online, în condițiile prevăzute de acest document, de către HikerZ.
- Contract: Comanda confirmată de către Vânzator prin emiterea facturii fiscale. Încheierea contractului are loc in momentul emiterii facturii fiscale si nu la lansarea comenzii sau emiterea confirmării de primire a acestei comenzi.
- Specificații: toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor așa cum sunt precizate în comandă.
- Newsletter – mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, respectiv poșta electronică (e-mail, SMS), asupra produselor, serviciilor și/sau promoțiilor desfășurate de către HikerZ într-o anumită perioadă, fără nici un angajament din partea HikerZ cu referire la informațiile conținute de acesta.
1. Datele furnizorului
- Numele furnizorului: SC GOLDILOCK SOLUTIONS SRL (denumit în continuare: Furnizorul)
Sediul social al furnizorului: Str. Sovata 60 Bl C2 Ap 3, Oradea, Bihor - Reprezentant al companiei: Dobovan Alexandru Norbert
- Număr de înregistrare al companiei: Reg. Com. J5/1862/13.10.2020
- CUI 43176974
- Date de contact ale furnizorului și adresa de email folosită în mod regulat pentru a ține legătura cu utilizatorii: info@hikerz.ro
- Număr de telefon: +40 742 79 26 72
- Limba contractului: română
- Numele și adresa a furnizorului de servicii webhosting: HOSTERION SRL (cu sediul în Cluj-Napoca str. Eugen Ionesco nr. 49F, România 400357)
2. Prevederi fundamentale
2.1 Contractele încheiate electronic nu vor fi înregistrate, se încheie exclusiv în formă electronică, nu sunt considerate contracte în formă scrisă, sunt redactate în limba română și nu vor face referire la nici un cod de conduită. În caz de întrebări privind funcționarea Magazinului Online și procesele sale de comandă și livrare, Furnizorul este disponibil la datele de contact furnizate în prezentul act – Capitolul 1 Datele furnizorului.
3. Clauze de bază
3.1 Pentru toate problemele care nu sunt reglementate în prezentul Act și în scopul interpretării prezentelor Reguli, se vor aplica legile din România, în special prevederile relevante ale Legii nr. 365/2002 privind comerțul electronic privind diversele probleme legate de serviciile de comerț electronic, precum și de serviciile din sfera comunității informatice. Prevederile obligatorii ale legilor relevante se vor aplica părților fără nici o condiție suplimentară.
3.2 Prezentul act este valabil începând cu 1 noiembrie 2020 și va rămâne în vigoare până la revocarea acestuia. Furnizorul are dreptul de a modifica unilateral prezentul document. Furnizorul va publica modificările pe site-urile sale cu 12 (doisprezece) zile înainte de intrarea lor în vigoare. Prin utilizarea site-ului Utilizatorul acceptă că toate regulile legate de utilizarea site-ului le devin automat aplicabile.
3.3 Utilizatorul, atunci când accesează un site operat de Furnizor sau citește în orice mod conținutul acestuia, chiar dacă nu este utilizator înregistrat al site-ului, acceptă cele cuprinse în prezentul document ca obligatorii pentru persoana sa. Dacă Utilizatorul nu acceptă condițiile, nu are dreptul de a consulta conținutul site-ului.
3.4 Furnizorul își rezervă toate drepturile privind distribuirea site-ului, a oricărei părți a acestuia și a conținutului pe care îl cuprinde. Este interzisă descărcarea, stocarea pe cale electronică, prelucrarea și înstrăinarea în scopul obținerii unor avantaje materiale al conținutului care apare pe site fără acordul prealabil, în scris, al Furnizorului.
4. Înregistrare și Cumpărare
4.1 Prin efectuarea de cumpărături/înregistrare pe hikerz.ro, Utilizatorul declară că a luat la cunoștință și acceptă prezentele Termeni și Condiții Generale și condițiile cuprinse în Politica de confidențialitate publicată pe site, și acceptă procesarea datelor sale in conformitate cu legile actuale. Mai multe informații despre procesarea datelor și protecția privind protecția datelor găsiți în Politica de Confidențialitate
4.2 Prin înregistrarea unei Comenzi pe hikerz.ro, Cumpărătorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic, e-mail sau pe rețelele de socializare) prin care Furnizorul își derulează operațiunile comerciale.
4.3 Pentru motive justificate, Furnizorul își rezervă dreptul de a modifica cantitatea Produselor si/sau Serviciilor din Comanda. Daca modifică cantitatea de Produselor și/sau Servicii din Comandă Furnizorul va anunța Cumpărătorul pe adresa de e-mail sau la numărul de telefon puse la dispoziția Vânzătorului la efectuarea Comenzii. Dacă clientul nu este de acord cu noua Comandă acesta o poate modifica/anula, iar Vânzătorul va returna suma plătită de Cumpărător în maxim 14 de zile de la confirmarea modificării/anulării comenzii. Pentru plata cu cardul, dacă valoarea comenzii modificate este mai mare ca valoarea comenzii inițiale, Cumpărătorul va trebui să inițieze o nouă comandă.
4.4 Contractul se considera încheiat între Vânzător și Cumpărător în momentul primirii de către Cumpărător de la Vânzător, prin intermediul poștei electronice și/sau SMS a notificării de expediere a Comenzii.
4.5. În cazul efectuării unor cumpărături/înregistrare, Utilizatorul are obligația de a specifica datele proprii, reale. În cazul specificării unor date false sau aparținând altor persoane în timpul efectuării unor cumpărături/înregistrare, contractul electronic este declarat nul. Furnizorul nu își asumă nici o răspundere în cazul în care Utilizatorul îi utilizează serviciile în numele altei persoane sau cu datele altei persoane. Furnizorul nu poate fi tras la răspundere în niciun fel în cazul unor întârzieri în livrare, respectiv al altor probleme sau erori care apar din cauza faptului că Utilizatorul specifică date eronate, incomplete sau neclare.
4.6 Furnizorul ia toate măsurile pentru ca informaţiile publicate pe Magazinul Online hikerz.ro, inclusiv descrierea Produselor şi a Serviciilor, precum și preţurile listate, să fie, în orice moment, corecte şi complete. Cu toate acestea, se pot face și greşeli. În asemenea situații, Furnizorul va încerca să înlăture toate erorile survenite în cel mai scurt timp posibil. În cazul în care Furnizorul constată că eroarea respectivă a afectat/influențat Comanda dumneavoastră, va încerca să vă informeze în cel mai scurt timp posibil, oferindu-vă atât posibilitatea reconfirmării Comenzii/a Contractului, cât și posibilitatea anulării acesteia/acestuia.
5. Produse și prețuri
5.1. Produsele care apar în acest Magazin Online pot fi comandate exclusiv online. Prețurile afișate pentru produse sunt afișate în RON prevăzut de lege, dar nu includ prețul transportului.
5.2. În Magazinul Online, Furnizorul afișează denumirea, descrierea și fotografia produselor.
5.4 Fotografiile şi imaginile din Magazinul Online au doar rol ilustrativ/orientativ. Pentru o descriere exactă a Produsului și a detaliilor incluse, trebuie să citiți cu atenție descrierea Produsului sau să ne contactați prin modalitățile menționate la Capitolul I.
5.5 Vă rugăm să aveți în vedere că culorile Produselor, astfel cum sunt prezentate în Magazinul Online, pot fi diferite în realitate, pentru că depind de mai mulţi factori, inclusiv, dar fără a se limita la, setările monitorului dumneavoastră. De asemene dimensiunile şi forma Produselor pot fi diferite în realitate faţă de modul în care apar pe Website, de aceea, vă rugăm să aveți în vedere că este responsabilitatea dumneavoastră să verificați ca mărimea reală a fiecărui Produs să corespundă scopului pentru care ați achiziționat respectivul Produs.
6. Procesul de comandă, lansarea comenzii
6.1. Utilizatorul intră pe pagina Magazinului Online si poate efectua cumpărături fără înregistrare.
6.2. Utilizatorul va stabili cantitatea produsului/produselor pe care dorește să le achiziționeze.
6.3. Utilizatorul va plasa în coșul de cumpărături produsele selectate. Utilizatorul poate consulta oricând conținutul coșului de cumpărături cu un clic pe pictograma „coș de cumpărături” sus in colţul drept al paginii.
6.4. Dacă Utilizatorul dorește să mai plaseze și alte produse în coș, trebuie să intre înapoi la „magazin”. Dacă Utilizatorul nu dorește să mai cumpere și alte produse, trebuie să verifice cantitatea produsului pe care dorește să-l achiziționeze. Dacă dorește să golească coșul de cumpărături, Utilizatorul va apăsa butonul „ștergere – X”. Utilizatorul poate schimba cantitatea dorită cu schimbarea cantitații din căsută.
6.5. Utilizatorul alege adresa de livrare, apoi modalitatea de transport/plată, putând alege dintre următoarele:
Ramburs: Dacă Utilizatorul dorește să achite în numerar (cash) contravaloarea comenzii la preluarea pachetului, va selecta modalitatea de plată „Plată la livrare”.
Plată în cont bancar : Dacă Utilizatorul dorește să achite în avans contravaloarea comenzii prin virament, va alege această opțiune, unde va gasi datele contului in care va putea vira valoarea produsului ales.
Plată online cu cardul: Plățile cu cardul efectuate pe Website sunt securizate prin folosirea protocolului Secure Socket Layer (SSL), iar plățile sunt procesate de: EuroPayment Services s.r.l. Trebuie să introduceți datele necesare autorizării Comenzii în platforma de plăți urmând instrucțiunile furnizate de această platformă. HikerZ nu solicită și nu stochează nici un fel de detalii referitoare la cardul dumneavoastră.
Taxe de transport
Taxele de transport vor fi comunicate utilizatorului.
6.6. În cazul în care în Magazin Online apare o eroare sau deficiență la produse sau la prețuri, ne rezervăm dreptul de a o corecta. În acest caz, vom informa Cumpărătorul cu privire la noile date imediat ce eroarea este detectată și corectată. În continuare, Cumpărătorul poate confirma comanda încă o dată, sau cumpărătorul are posibilitatea de a denunța contractul.
6.7. Suma finală de achitat conține toate cheltuielile bazate pe totalizarea comenzii și mesajul de confirmare. Utilizatorul are obligația să inspecteze pachetul în momentul preluării în fața curierului, și în cazul în care observă orice urmă de deteriorare pe produs sau pe ambalaj are obligația de a solicita întocmirea unui proces-verbal, și în cazul în care pachetul este deteriorat, Utilizatorul nu este obligat să preia coletul. Furnizorul nu va accepta nici o reclamație ulterioară care nu are la bază un proces-verbal!
Livrarea coletelor se efectuează în zilele lucrătoare, între orele 8 și 17.
6.8. După specificarea datelor, Utilizatorul poate transmite comanda, apăsând butonul „Plaseaza comandă”, însă înainte de a face acest lucru poate verifica din nou datele indicate, respectiv poate trimite împreună cu comanda o notă sau ne poate trimite un mesaj prin e-mail în care să își exprime orice eventuală dorință legată de comandă.
6.9. Corectarea erorilor de introducere a datelor: Înainte de a finaliza procedura de comandă, Utilizatorul poate oricând reveni la pasul anterior în care poate corecta datele introduse.
6.10. După trimiterea comenzii Utilizatorul va primi două confirmări prin e-mail. Comanda, respectiv confirmarea acesteia se consideră primite de către Furnizor, respectiv Utilizator atunci când aceasta devine accesibilă destinatarului. Furnizorul nu își asumă răspunderea legată de confirmare, dacă aceasta nu ajunge la timp din cauza faptului că Utilizatorul specifică la înregistrare o adresă de e-mail greșită, sau Utilizatorul nu are acces la mesaj din cauza epuizării spațiului alocat contului său.
6.11. În primul e-mail Furnizorul va confirma înregistrarea comenzii și va informa Utilizatorul că contractul în format electronic va interveni între Utilizator și Furnizor după trimiterea celei de a doua confirmări, cu datele indicate în această a doua confirmare (denumirea produsului, numărul de articole, prețul, termenul de livrare aproximativ).
7 Procesarea comenzilor
7.1. Comenzile sunt prelucrate în timpul programului de lucru. Comenzile pot fi plasate și în afara intervalului indicat pentru prelucrarea comenzilor. Astfel, dacă sunt plasate în afara programului de lucru, comanda va fi prelucrată în următoarea zi lucrătoare..
7.2. În general, în cazul produselor aflate pe stoc, termenul de onorare este 2-3 zile lucrătoare de la data confirmării, iar în cazul produselor care nu se află pe stoc Furnizorul va informa Utilizatorul în mesajul de confirmare cu privire la termenul de livrare exact.
7.3. Pe baza contractului de vânzare-cumpărare, Furnizorul are obligația de a cesiona drepturile de proprietate pe care le deține asupra bunului, iar Utilizatorul are obligația de a achita prețul de achiziție și de a prelua bunul.
7.4. În lipsa unui acord cu prevederi diferite între părți, după încheierea contractului, vânzătorul are obligația de a pune bunul la dispoziția cumpărătorului (Utilizatorului) fără întârziere, însă nu mai târziu de treizeci de zile.
7.5. În cazul în care Furnizorul înregistrează întârzieri, Utilizatorul are dreptul de a prelungi termenul. Dacă vânzătorul nu reușește să respecte termenul prelungit, cumpărătorul are dreptul de a denunța contractul.
7.6. Utilizatorul are dreptul de a denunța contractul fără a prelungi termenul, dacă
a) Furnizorul a refuzat onorarea contractului; sau
b) contractul ar fi trebuit îndeplinit, conform acordului dintre părți sau datorită destinației determinate a serviciului, în termenul convenit, nu în altă perioadă.
7.7. Dacă Furnizorul nu reușește să-și îndeplinească obligațiile asumate prin contract din cauza faptului că produsul indicat în contract nu este disponibil, are obligația de a înștiința fără întârziere Utilizatorul în legătură cu acest aspect, și să restituie suma achitată de Utilizator fără întârziere.
8. Dreptul de revocare
8.1. Conform Directivei 2011/83/UE a Parlamentului European și a Consiliului, precum și conform Ordonanței de urgență a Guvernului nr.34/2014. privind regulile detaliate ale contractelor încheiate între consumatori și comercianți, Consumatorul are dreptul de a denunța contractul fără nicio justificare și de a returna produsul comandat în termen de 14 zile de la data preluării produsului. În lipsa prezentei informări Consumatorul are dreptul de a-şi exercita dreptul la denunţare timp de 1 an.
8.2. Perioada rezervată pentru exercitarea dreptului la denunțare expiră după 14 zile de la data la care Cumpărătorul sau terțul desemnat de acesta, altul decât transportatorul, preia produsul.
8.3. Cumpărătorul are dreptul de a-și exercita dreptul la denunțare în perioada dintre data încheierii contractului și data preluării produsului.
8.4. Cheltuielile aferente returnării produsului vor fi suportate de către Cumpărător, Furnizorul nu își asumă acoperirea acestor cheltuieli.
8.5. În cazul exercitării dreptului de revocare, Cumpărătorul va trebui să achite doar cheltuielile aferente returnării produsului, însă Furnizorul are dreptul de a solicita compensarea eventualelor pagube apărute din cauza utilizării neconforme a produsului.
8.6. După reprimirea produsului sau primirea declarației de revocare, Furnizorul va restitui fără întârziere, dar cel târziu în termen de 14 zile, Consumatorului, în conformitate cu prevederile legale menționate mai sus, sumele achitate de acesta, inclusiv taxa de transport.
8.7. În cadrul procedurii de rambursare vom utiliza modalitatea de plată aplicată pentru tranzacția inițială, cu excepția cazurilor în care Consumatorul consimte în mod expres utilizarea unei alte modalități de plată; aplicarea acestui mod de rambursare nu vor determina cheltuieli suplimentare pentru Consumator.
8.8. Cumpărătorul are obligația să returneze bunurile sau să predea acestea la sediul Furnizorului fără întârziere, dar în niciun caz mai târziu de 14 zile de la data transmiterii către Furnizor a înștiințării de denunțare a contractului.
8.9. În cazul denunțării în scris Cumpărătorul trebuie doar să trimită înștiințarea de denunțare în termen de 14 zile.
8.10. Se consideră că acest termen a fost respectat de către Cumpărător, dacă returnează, respectiv predă bunurile înainte de expirarea perioadei de 14 zile.
8.11. Cumpărătorul va suporta doar cheltuielile aferente returnării produsului, cu excepția cazului în care comerciantul își asumă acoperirea acestor cheltuieli.
8.12. Furnizorul nu are obligația de a restitui Consumatorului cheltuielile suplimentare care au apărut din cauza alegerii unei modalități de transport alta decât cea mai ieftină, obișnuită și oferită de Furnizor.
8.13. Consumatorul poate fi tras la răspundere din cauza scăderii valorii bunurilor numai dacă această scădere a apărut din cauza utilizării neconforme cu natura, proprietățile și modul de funcționare a acestora.
8.14. Furnizorul are dreptul să amâne restituirea atâta timp cât nu i se returnează bunurile, sau Cumpărătorul nu prezintă dovada faptului că le-a returnat: dintre cele două se va lua în considerare data cea mai apropiată.
8.15. În cazul în care Cumpărătorul dorește să-și exercite dreptul la denunțare, poate comunica acest lucru Furnizorului în scris, la una dintre căile de contact a Furnizorului sau prin telefon. În cazul comunicării în scris prin poștă se va lua în considerare data depunerii la poștă, iar în cazul comunicării prin telefon, data comunicării prin telefon. În cazul comunicării prin poștă Furnizorul acceptă doar transmiterea sub formă de scrisoare recomandată sau colet recomandat. Consumatorul are posibilitatea de a returna Furnizorului, prin poștă sau printr-un serviciu de curierat, produsul comandat.
8.16. Cumpărătorul trebuie să acorde atenție deosebită utilizării produsului în conformitate cu destinația acestuia, întrucât orice pagube care apar din cauza utilizării neconforme a produsului vor trebui acoperite de către Cumpărător! În termen de 14 (paisprezece) zile de la primirea produsului returnat, Furnizorul va restitui Cumpărătorului prețul de achiziție al produsului, împreună cu cheltuielile de transport.
8.17. Cumpărătorul poate contacta Furnizorul în legătură și cu alte reclamații, prin căile de comunicații specificate în prezentul Act.
9. Garanție
În cazul contractelor non-consum, drepturile de garanție pot fi exercitate în termen de 1 an de la data primirii.
9.5. În ce situație poate Cumpărătorul să-și exercite dreptul la garanție pentru produs?
În cazul unui defect la un produs , Utilizatorul poate reclama, la alegerea sa, o pretenție legată de garanția pentru vicii ascunse sau de garanția pentru produs.
9.6. Ce drepturi are Cumpărătorul pe baza solicitării de despăgubiri legate de garanția pentru produs?
În cazul unei pretenții legate de garanția pentru produs, Cumpărătorul poate solicita doar înlocuirea produsului defect.
9.7. În ce situație se consideră că produsul este defect?
Produsul este considerat defect dacă nu corespunde cerințelor calitative valabile în momentul comercializării sale, sau dacă nu dispune de proprietățile indicate de producător în specificația produsului.
9.8. Ce perioadă are la dispoziție Cumpărătorul pentru a-și reclama pretențiile legate de garanția pentru produs?
Cumpărătorul își poate reclama pretențiile legate de garanția pentru produs în termen de un an de la data comercializării produsului de către producător. După expirarea acestei perioade Cumpărătorul își pierde acest drept.
9.9. În fața cui aveți dreptul și ce alte condiții trebuie îndeplinite pentru a reclama pretențiile legate de garanția pentru produs.
Pretențiile legate de garanția pentru produs pot fi reclamate exclusiv în fața producătorului sau distribuitorului bunului. În cazul reclamării unor pretenții legate de garanția pentru produs, defectul produsului trebuie probat de către Utilizator.
9.10. În ce situație este scutit producătorul (Furnizorul) de obligația legată de garanția pentru produs?
Producătorul (Furnizorul) este scutit de obligația legată de garanția pentru produs, dacă poate proba următoarele:
– produsul nu a fost realizat, respectiv distribuit în cadrul activităților sale comerciale, sau
– în momentul comercializării, nivelul de dezvoltare al științei și tehnicii nu permitea descoperirea defectului, sau
– defectul produsului a fost cauzat de aplicarea unor prevederi legale sau dispoziții oficiale.
Producătorul (distribuitorul) trebuie să prezinte suficiente probe pentru a fi scutit de răspundere.
Vă atragem atenția că nu aveți dreptul de a emite în același timp, în paralel, pretenții legate de garanția pentru vicii ascunse și pretenții legate de garanția pentru produs pentru același defect. În cazul emiterii cu succes a pretențiilor legate de garanția pentru produs, pretențiile legate de garanția pentru vicii ascunse vor putea fi emise pentru produsul reparat sau înlocuit doar față de producător.
9.11. Furnizorul nu are obligații legate de garanție în cazul pagubelor apărute în urma uzurii normale și nici pentru pagubele care, după cesiunea riscului de deteriorare, apar din cauza manipulării greșite sau neglijente, suprasolicitării, a unor acte altele decât cele prevăzute, sau a utilizării neconforme cu destinația produsului.
10. Procedura in caz de pretenții aferente garanției.
10.1. Contractul încheiat între consumator și comerciant trebuie să nu conțină prevederi stabilite de părți care să difere de prevederile ordonanței în defavoarea consumatorului.
10.2. Consumatorul are obligația de a proba încheierea contractului (cu factura).
10.3. Cheltuielile legate de îndeplinirea obligațiilor legate de garanție vor fi suportate de către Furnizor
10.4. Comerciantul are obligația de a întocmi un proces-verbal pentru pretențiile aferente garanției reclamate de consumator.
10.5. Copia procesului-verbal se va pune la dispoziția consumatorului fără întârziere, printr-o modalitate verificabilă.
10.6. În cazul în care comerciantul nu se poate exprima cu privire la posibilitatea satisfacerii pretențiilor consumatorului aferente garanției la momentul reclamației, comerciantul va înștiința consumatorul în termen de cinci zile lucrătoare, printr-o modalitate verificabilă, cu privire la opinia sa, iar în caz de respingere a pretențiilor va indica motivul refuzului și posibilitatea consumatorului de a se adresa unui organ de arbitraj.
10.7. Comerciantul are obligația de a păstra procesul-verbal o perioadă de trei ani de la data întocmirii acestuia și de a-l prezenta la solicitarea organelor de control.
10.8. Comerciantul are obligația de a depune toate eforturile pentru înlocuirea în termen de cincisprezece zile.
11. Clauze
11.1. Furnizorul are dreptul de a apela la un colaborator pentru a-și îndeplini obligațiile. Furnizorul își asumă întreaga răspundere pentru actele acestuia care contravin prevederilor legale ca și cum autorul acestor acte ar fi fost însuși Furnizorul.
11.2. Dacă orice parte a prezentului Act devine nevalidă, nelegală sau neaplicabilă, acest fapt nu va afecta în niciun fel validitatea, legalitatea și aplicabilitatea celorlalte prevederi.
11.3. Dacă Furnizorul nu își exercită un drept conferit prin prezentul Act, neexercitarea dreptului în cauză nu se va considera ca fiind o renunțare la acel drept. Orice renunțare la un drept anume este considerată valabilă dacă există o declarație scrisă expresă cu privire la acest fapt. Faptul că la un moment dat Furnizorul nu solicită respectarea strictă a unei condiții sau prevederi esențiale al Actului nu înseamnă că acesta renunță la respectarea strictă ulterioară a condiției sau prevederii în cauză.
11.4. Furnizorul și Consumatorul vor încerca să soluționeze litigiile pe cale amiabilă.
12. Gestionarea reclamațiilor
12.1 Furnizorul își propune să realizeze toate comenzile la calitatea adecvată, spre deplina satisfacție a clientului. Totuși, în cazul în care Utilizatorul are orice nemulțumire referitor la contract sau la îndeplinirea acestuia, acesta își poate transmite reclamația pe adresa de e-mail indicată în Capitolul 1 sau prin poștă sau telefonic.
12.2. Furnizorul va analiza imediat reclamațiile verbale și le va soluționa după necesități. În cazul în care cumpărătorul nu este de acord cu modul în care i s-a soluționat reclamația, sau reclamația nu poate fi analizată imediat, Furnizorul va întocmi fără întârziere un proces- verbal cu privire la reclamație și opinia sa cu privire la aceasta, și va înmâna cumpărătorului o copie a acestuia.
12.3. Furnizorul va răspunde în scris la reclamațiile formulate în scris, în termen de 30 de zile. Magazinul nostru își va prezenta motivele în cazul respingerii reclamației. Furnizorul va păstra copia procesului-verbal întocmit și a răspunsului pe o perioadă de cinci ani și va prezenta acestea, la cerere, organelor de control.
12.4. Vă informăm că, în cazul respingerii reclamației dumneavoastră, aveți posibilitatea de a vă adresa pentru inițierea unei proceduri la un organ oficial sau de arbitraj.
12.5. Consumatorul se poate adresa cu reclamația Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorului:
12.6. Competența organelor de arbitraj include soluționarea litigiilor dintre consumatori și comercianți în afara tribunalului. Sarcina organului de arbitraj este să încerce să aducă părțile la un numitor comun în scopul soluționării litigiilor dintre consumator și comerciant, iar în cazul în care eșuează în încercarea sa, adoptă o decizie pentru a asigura impunerea simplă, rapidă, eficientă și fără cheltuieli semnificative a drepturilor consumatorului. La cererea consumatorului sau Furnizorului, organul de arbitraj va oferi consultanță cu privire la drepturile și obligațiile consumatorului.
13. Excluderea răspunderii
13.1. Furnizorul declară că depune toate eforturile pentru a actualiza permanent informațiile conținute pe site, însă nu își asumă răspunderea pentru completitudinea lor, relevanța lor în toate situațiile și eventualele modificări ale acestora.
13.2. Furnizorul dorește să sublinieze faptul că nu își asumă nicio răspundere pentru pagubele apărute în urma utilizării site-ului.
13.3. Furnizorul are dreptul de a modifica, moderniza sau retrage fără nicio înștiințare prealabilă întregul conținut (inclusiv serviciile disponibile) sau orice parte a conținutului.
13.4. Există posibilitatea ca pe site să apară modificări independente de voința și influența Furnizorului. În acest caz Furnizorul nu își asumă niciun fel de răspundere cu privire la exactitatea, veridicitatea, actualitatea sau conținutul informațiilor, documentațiilor și al altor materiale scrise pe care le conține.
13.5. Utilizatorii utilizează site-ul exclusiv pe propria răspundere, Furnizorul neasumându-și răspunderea pentru nicio pagubă care apare din cauza unor conținuturi necorespunzătoare, greșite sau deficiente.
13.6. Furnizorul nu garantează funcționarea fără probleme și fără erori a funcțiilor de pe site. Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru pagubele, pierderile și cheltuielile suplimentare care apar în legătură cu site-ul, utilizarea sau inutilizabilitatea, funcționarea necorespunzătoare sau defectarea acestuia, provocate de viruși informatici, defecțiuni de linie sau de rețea sau de alte cauze similare. Utilizatorul ia cunoștință despre faptul că Furnizorul nu își asumă răspunderea pentru erorile care apar pe dispozitivul Utilizatorului, pagubele cauzate de viruși sau orice pierderi de date, și nici pentru accesarea neautorizată a dispozitivului sau rețelei utilizatorului.
13.7. Furnizorul nu verifică informațiile accesibile de pe site prin intermediul eventualelor link-uri, Furnizorul neasumându-și nicio răspundere pentru disponibilitatea sau corectitudinea acestora.
14. Drepturi de autori
14.1. Utilizatorul care consultă și utilizează site-ul are dreptul de a utiliza conținutul site-ului exclusiv în scopuri necomerciale. Utilizarea în scop necomercial nu implică plata unei contravalori, însă este interzisă utilizarea în scopul obținerii de venituri.
14.2. În cazul utilizării libere utilizarea site-ului este gratuită, nefiind nevoie de acordul Furnizorului în acest sens. Utilizarea conform prevederilor legate de utilizarea liberă este permisă, respectiv gratuită, doar dacă nu prejudiciază utilizarea normală a site-ului și nu prejudiciază în mod nejustificat interesele legitime ale Furnizorului, îndeplinește cerințele de bună credință și onestitate, și nu are un scop incompatibil cu principiile utilizării libere. Utilizarea conținutului site-ului în orice alt mod decât în conformitate cu prevederile de mai sus, respectiv depășirea limitelor de utilizare liberă se va considera utilizare neautorizată, caz în care Furnizorul își rezervă dreptul de a acționa pe căi legale împotriva actelor interzise de lege.
14.3. Utilizarea site-ului în scop comercial este permisă doar pe baza acordului prealabil, în scris, al Furnizorului. Utilizarea siglei și mărcilor comerciale ale Furnizorului este permisă doar pe baza acordului prealabil al Furnizorului.
14.4. Preluarea oricăror materiale de pe site sau din baza de date al acestuia este permisă doar pe baza acordului scris al Furnizorului, și doar cu includerea unei referințe la Furnizor.
14.5. Furnizorul își rezervă toate drepturile privind toate elementele serviciilor sale, denumirile site-ului și a domeniilor, denumirile secundare de domenii create prin acestea și spațiile sale publicitare de pe internet.
14.6. Este interzisă adaptarea sau dezasamblarea conținutului site-ului sau a oricărei părți a acestuia, precum și utilizarea oricărei aplicații prin care site-ul sau orice parte a acestuia poate fi modificată sau indexată.
14.7. Denumirea și sigla Hikerz sunt marcă proprie, utilizarea lor fiind permisă exclusiv pe baza acordului scris al Furnizorului.
Furnizorul și Utilizatorul vor încerca să soluționeze orice litigiu pe cale amiabilă.
15. Protecția datelor și politica de confidențialitate
Informații referitoare la protecția datelor sunt disponibile în secțiunea politica de confidențialitate.